mandag 22. juli 2013

Trondheim, den hellige stad!

Trondheim skinner av sol og vi har brukt dagen på å dele våre største drømmer

Når det kommer til drømming er det viktig å drømme villt og stort!
Det er også viktig å si dem høyt.

Hvordan skal drømmene ellers få sjansen til å realisere seg selv?

Min kjære drømmer om å bli kjent kunstner i New York, derfor øver han seg på å likne på Aune Sand


Jeg synes han klarer det ganske bra!

Jeg drømmer om å bo et år i California....Fjortisen er helt med.
Minimarrr protesterer villt og vil bare bo på Grynerlækka.


Som seg hør og bør på Trondheimstur, tok vi turen til Tyholttårnet.
Konseptet er at du spiser mat mens du snurrer sakte rundt i lufta...det er både svimmelt og fint på engang!

Minimarrr fikk en rød ballong.


En klok dame fortalte meg engang at Trondheim er en hellig by,  men at de som bor der har glemt det.

Det er noe med at det går en direkte linje fra Nidarosdomen til Peterskirken i Roma....


Det er jo utrolig spennede.

Jeg tror steder trenger å å bli annerkjent for sin storhet, for å tørre å slå ut i full blomst.
Mennesker også....

I morgen skal jeg gå på storhetsjakt i denne hellige byen!

RosaMarrr










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar