tirsdag 9. juli 2013

Langsomheten

I dag er jeg gående....

Jeg har beveget meg helt fra Grunerløkka til Asker, på mine to bein, og to krykker.

Jeg har tatt trikk og tog, gått i trapper og løpt etter bussen. Akkurat som et vanlig menneske, bortsett fra at turen tok fem timer tilsammen...

Det har vært mye venting.

Jeg gikk til feil perrong, og venta heller en halvtime på toget, enn å prøve å rekke et annet tog på en annen  perrong.

Jeg har gått inn i langsomheten.

I langsomheten er det rom for kreativitet og kunstuttrykk. Dette er dagens produksjon:


Det er visdomslærere nok i denne stad....


...men hvor er visdommen?

Det er Ibsen sine ord. Han var streng og klok.

Jeg for min del finner visdom både her og der, og fotomodeller. Man tar jo det man har!


Dette bildet har jeg kalt : KJÆRLEIK


KNUTE PÅ TRÅDEN



HEAD OVER HEELS


A TRAIN WITH A VIEW


TOSOMHET


ENSOMHET


LANGSOMHET...


RosaMarrr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar