mandag 29. juli 2013

Let the love flow!

I dag var jeg tilbake hos min akillesekspert på NIMI.

Han snudde opp ned på verdensbildet mitt, og jeg er et nytt menneske!

Jeg har lenge prøvd å røre på den skadede foten, men jeg har ikke fått det til.
Jeg har begynt å bekymre meg over at jeg ikke skulle få tilbake bevegeligheten.

Men i dag ga eksperten meg flere øvelser, og sakte men sikkert kom bevegelsen tilbake.

- Hva skjer, spurte jeg?

- Hjernen må finne tilbake forbindelsen, sa eksperten.

- Mener du at hjernen har kutta forbindelsen med foten min?

- Ja, på en måte. Når en muskel ikke blir brukt på en stund, er det som om hjernen kobler den ut.

- Hmm, sa jeg, og begynte å tenke på alt det vi kutter ut, som hjernen mister forbindelsen med...

Hjernen ligger liksom bare på lur og venter på at vi skal aktivere alt det vi har glemt at vi vet....



Fra å være livredd for å ha beinet i friluft uten beskyttelse har jeg i dag vippa den nakne foten opp og ned, stått på ett bein og balansert på den skadede foten, og avsluttet det hele med å sykle på ergometersykkel!!

Halleluja!!

Jeg ønska meg å feire med vin, og sannelig fikk vi ikke en flaske vin i gave i kveld!




Livet assa:)

Sånn rent astrologisk står visstnok stjernene i en slik posisjon at de danner en Davidstjerne rundt jorden akkurat i dag.

Dette fenomenet kommer ikke til å skje igjen på 100 år, så det virkelig noe å merke seg!

Til vanlig er jeg ikke så opptatt av planetenes posisjoner, men i dag føles det viktig!

Og Venus kommer til å påvirke oss mye sterkere enn før.....



Jeg synes jeg kjenner det,
som en langsom varme som brer seg oppover fra bunnen av ryggraden.

Let the love flow, sier nå jeg:)

RosaMarrr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar