mandag 15. juli 2013

Besøk fra vest

Jeg har landa hjemme!

Etter en tur gjennom stillhetens dal havna jeg på 13 trikken.

Jeg kjente hvordan byens rymte tok i mot meg og gjorde meg trygg.








Hemmeligheten bak tallet 13 er at tallet har i seg evnen til å overskride materiens verden, og at frekvensen i tallet kan aktivere og innrette våre fysiske kropper til den kosmiske bevissthetsvibrasjon, som igjen åpner oss opp og gir oss tilgang høyere dimensjoner.


Det var ikke småtterier.....

Kanskje alt det vi har lært er ulykke, egentlig er den største lykke?

Hmmmmm.....


                                                                         ****


Vi har fått besøk fra Vestkanten.

Da jeg lå på sofaen i dag, så jeg flere og flere små svarte kuler som løp forvirret rundt i vinduskarmen.

- Hjeeeelp, ropte jeg til min kjære ( som oppholder seg mye på kjøkkenet etter at han har gått inn i kvinnerollen)

- Hva er det?

- Se!

- Oj!

- De kommer i armeer, hvinte jeg.

- Vi må google dem, sa min kjære.

Vi kasta oss over dataen, i frykt for at det var barkebillene til Øystein Sunde som var kommet for å ta oss. 

Vi ble overveldet av bilder av forstørrede biller med hoggtenner og onde hensikter.

- Der! ropte jeg, den ligner.

Vi hadde funnet en rund liten bille, som lignet. Og da vi så hva den het visste vi ikke om vi skulle le eller gråte!

MAJORSTUBILLEN.....







































Det viser seg at disse billene har levd sine glade dager på Frogner og Majorstua i alle år, men at de i det  siste har begynt å trekke østover....Det er så mye humor i det at jeg blir helt stum...

Når jeg observerer dem nærmere, ser jeg at etter å ha løpt en stund i ring, havner de på ryggen og ligger og spreller meg beina i været....

Det er vel en slags Øst-Vest integrering på gang....

De er visstnok vant til å leve på pelskåper og gåselever, så jeg tror ikke de blir så lenge her.....

Men jeg er åpen for å bygge broer!                                                       

RosaMarrr






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar