tirsdag 23. juli 2013

Hjerter

I dag skulle jeg jakte på byens storhet.

I stedet havnet vi på standa..

Det var i naturen skattene var...
Det er kanskje også der det hellige er...

Hav, himmel, sol.
Jeg har bodd i Trondheim i 12 år, og dette er første gang jeg er på stranda her...

I dag tok jeg av meg Darth Wader skoa, og solte det skadede beinet.
Jeg har ikke lov. Jeg gjorde det likevel. Jeg tror sol er bra for det meste!

Vi prøvde å se hvor mange skatter vi kunne finne rundt oss på stranda, uten reise oss opp.

Her er den første:


Her er det andre:


Det finnes skatter innen en armlengdens avstand! Prøv selv!

Siden hjerter hadde vært et tema i dag, ville jeg utfordre tankens kraft...som jeg både tror og tviler på, litt avhengig av været.

Jeg bestemte meg derfor for å prøve å få skummet i espressoen til å forme seg som et hjerte, ved tankens kraft, og litt blåsing....

SE HER:



Min kjære er sannhetsvitne, selvom han prøvde seg med vitenskaperlige forklaringer.

Jeg er slått i bakken:)

Dagen jakt på storhet i den hellige stad, resulterte i tre hjerter....

Synes det er fint:)

RosaMarrr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar