søndag 21. juli 2013

Den gylne omvei


I dag har vi kjørt en omvei.

Vi har vært på tur til Inderøya, fordi vi skulle finne et galleri som het SAGA

Der møtte vi en dame som har levd ut drømmen sin, og skapt en oase av et sted i et liten bukt i verden. 

Det var veldig inspirerende!

Jeg vil også ha mitt eget sted engang, med galleri-workshops-kafe-overnatting-atelier-musikkstudio, hest og stillhet.

På Saga var det en blå løve som spiste stein...



På Inderøya er det idyll og kunst overalt


På hjemveien hadde vi så dårlig tid at vi kjørte i full fart i feil retning.....

Da vi ikke visste hvor vi var, og om nord var sør eller øst var vest, så vi et skilt som fortalte oss at vi var på Den gylne omvei


Med ett følte vi oss veldig heldige! 

Det er omveiene og forsinkelsene og sidesporene som beriker ens liv.

Sier Nils Kjær

Heldigvis hadde vi en gyllen bart på lur



Vi kjører da stil......

Da vi endelig kom hjem igjen, etter å ha kjørt Trondheimsfjorden rundt, merket jeg at jeg var fyllt til randen av lykke.

Omveier er gull.

Hele denne rosa-gips-reisen har jo vært en omvei for meg.....og jeg ville ikke vært den foruten.

Jeg tror vi er på vei inn i Gylne tider!!


RosaMarrr



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar