fredag 12. juli 2013

Lyden av himmel

Da jeg var liten bodde jeg et år i Valdres.

Hvis jeg strekker meg på tå og ser ut av hotellvinduet, kan jeg se helt dit.

Fjellet er vakkert!

På fjellet er det egentlig mest himmel, og det er som er så deilig.

Himmel som aldri stopper.



En del av meg kunne ha bodd her for alltid.

Ville kanskje savna Liebling litt, og lyden av by.

Men lyden av himmel er også fint.

                                                       *****

Det er fantastisk å være her og holde kurs!

Møter så flotte folk, som jeg lærer mye av! Det er det som er så fint med å undervise.


If you want to learn something, read. 
If you want to understand something, write. 
If you want to master something, teach.”

Sånn er det, jeg føler meg heldig!




Jeg er ganske gode venner  med beinet i dag. 

I et øyeblikk av lykke kasta jeg krykkene og dansa på to bein.

Miraklenens tid er ikke forbi!




I sola er det like varmt som i syden....




....og utenfor vinduet mitt vokser yndlingsblomstene mine.

Kvelden ble avslutta i en lavvo med sang rundt bålet. 

Det er noe med mennesker rundt et bål som synger sammen. 
Det skaper varme langt ut på fjellviddene.

Jeg tror himmelen sang sammen med oss i kveld!


Rosamarrr



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar